piątek, 8 lipca 2011

Cuda, cudeńka Martuni

Oliwie już znacie z poprzedniego postu, jest już kilka miesięcy starsza i mam nadzieję, że niebawem znów zawita na blogu. Ale chciałbym wam przedstawić Matrę moją koleżankę ze szkolnej ławki podstawowej ( a my z racji młodego rocznika podstawówkę mieliśmy 8 letnią ), zadzwoniła, spytała, zrobiła a nam koparki opadły, zrobiła Oliwkę na szkle i powiem Wam że zrobi wszystko na szklanych rzeczach, co wam będę pisał zobaczcie    http://www.idea-glass.pl/ lub na bloga http://www.idea-glass.blogspot.com/ . Fajowskie są podziękowania dla Rodziców, można zrobic niespodziankę bliskim w sposób oryginalny.

1 komentarz:

  1. Dzięki Michał, dzięki za reklamę:) Normalnie po obejrzeniu Twoich zdjęć natchnęło mnie:) Oliwka-motyl jest po prostu przesłodka i musiałam wykonać jej portret w szkle:) Już mam następne typy na świetne realizacje szklano-lustrzane...;)Na przykład ta sesja w basenie...iście szalenie-letnia...;)Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.